Měl jsem tu možnost si dva roky hrát s telefonem HTC evo 3D, což byl docela super telefon, ale...
požíval technologii těch mikročoček, a 3d obraz se dal sledovat jen z docela přesné pozice. tohle vypadá na podobnou technologii, jen krapet vylepšenou. Navíc, ne každý dokázal 3d na displayi vidět (ostření očí na "různé" hloubky obrazu dávalo docela zabrat
Odpovědět0 0
zvláštní , takže abych se podíval na výsledek z více úhlů, tak budu "běhat" kolem monitoru a neexistují jednodušší/efektivnější a rychlejší způsoby jak to udělat ? :D
Odpovědět0 0
Tak pokud si chcete prohlednout z vice stran realny predmet, taky se musite pohnout. Pokud se transformuje samotny zobrazovany model rotaci, tak jiste staci koukat z jednoho uhlu, ale porad bude zachovany prostorovy vjem, podstatne je vytvareni stereoobrazu na zaklade zpetne vazby polohy oci, coz je v porovnani s ostatnimi autostereoskopickymi metodami, ktere neuzivaji nejaky druh bryli, napr. rotujici zrcadla, plna holografie, mene narocna metoda.
Odpovědět0 0
ne :) prostě si ho vezmu do ruky a nebudu běhat dokola :) u těch brýlí bych viděl drobnou výhodu v tom, že s daným předmětem mohu "osobně" manipulovat
Odpovědět0 0
kombinace sledování očí a mikročoček zajistí stejný vjem, jako známe z TV s 3D brýlemi, tedy plastický obraz, akorát bez brýlí. Pokud se nepohneme, bude to stejné jako na 3D TV. Ale pokud se pohneme, začne se obraz na displeji chovat jako v reálu, tzn. můžeme se na objekt podívat ze strany.
Teoreticky dobré, v praxi využitelné jen u 3D počítačových objektů ... strojní součástky, modely staveb apod., na film to fungovat nebude.
Odpovědět0 0
Leda by byl cely film realizovany jako 3d model :) Z pohledu zabavy, treba na strategicke apod. hry by to mohlo byt take zajimave.
Odpovědět0 0
Film používá celou řadu "klasických" technik, aby diváka oklamal. Různé objekty natáčené z různých kamer, z odlišné vzdálenosti a podobně. Dejte tam plně 3d pohled a obrovská spousta z toho nebude fungovat. Nemluvě o drobnosti, že tvorba plně renderovanýchh scén je "trochu" zdlouhavá a lehce nákladná. Neřeknu, že se to neuchytí. Možná ano, možná ne. Ale na růžích to ustláno určitě mít nebude.
Odpovědět0 0
když už bych chtěl opravdu 3D co nejblíže realitě, tak bych raději volil VR/AR kde mohu předmět modifikovat, pozorovat, otáček atd. dle libosti
Odpovědět0 0